Page 2 of 3

Posted: Mon Dec 14, 2009 3:59 pm
by maartenvandijk303
Ocajian wrote:Yeah all they have to do is ask! I'm sure many of the guys oh the VA would have agreed to having a track released...
I think so too ,if it was asked!!!!!! :bravo
I personelly would like know for certain that the track is properly masterd
before being put on the web. (imo)

too late now.....

Posted: Mon Dec 14, 2009 6:57 pm
by Plasma Force
Absolutely asking would have been the better way to do it :)

sadly, sneaky people have to have their way...

Posted: Tue Dec 15, 2009 6:40 am
by maartenvandijk303
off topic he plasma did you have any use of the flp i send you????

Posted: Wed Dec 16, 2009 8:14 pm
by GloOMy_PhAntOM
the bone eater track on it was for other release :(
im pissed too thats one track i can put away...

had someone asked me before i would give out a track for those kind of release but only if the release is mastered!!!

this one sounds from the quality like crap and i dont think its not fair for the artists work in the tracks!!! :chain:

Posted: Thu Dec 17, 2009 2:13 am
by Shen (Mental Records)
All I can say is that it really sucks that some people do this!!!

Posted: Thu Dec 17, 2009 5:03 am
by kriz
Lets all boycott these guys and dont give them any support!!

phuk this is reallly too lame.

Posted: Thu Dec 17, 2009 10:38 am
by Zero-Blade
kriz wrote:...and dont give them any support!!
I don't think anyone will. :P

Posted: Tue Dec 22, 2009 1:05 am
by kutanimal(Pleiadian)
lol

this remind me brainstrom records eheh
the ones who can (net)release unfinished tracks
eheh :puke1:
i have to agree with acidevil if u wanna make v.a`s like this but in a proper way just ask the producers most of them will give u the track of free at least on this track list eheh i think lol

Posted: Tue Dec 22, 2009 1:44 pm
by vic
eh, another one.

yes, some people simply fish out tracks from anywhere they can and make a personal compilations like this one.
There is no reason for them to contact artists cos they are not looking to make a labeled release.

We also saw "releases" like this one containing tracks that were officially released on proper labels. :evil:

About not supporting pirates and etc... please start with yourself ;)

Do not download anything from file sharing websites, especially releases that you know are form proper labels or as in this case from a non-label.

Every one is bitching about pirates but almost everyone will download music from illegal sources.

:drinks

Posted: Thu Dec 24, 2009 9:44 am
by Mandari
WOW DAMN HOLY SHIT =D

i mean on one side dont care about piratition, but this is kinda XTRA PERKY!!

WHAT A SHAME!!!

anyways they will blast a few ears off i guess, playin some of these loud on party :D

Posted: Sat Jan 02, 2010 12:51 pm
by LSDan
On the plus side... I quite like the artwork.

Posted: Sat Jan 02, 2010 1:44 pm
by kriz
probably ripped off aswell lol :)

Posted: Sat Jan 02, 2010 5:59 pm
by GloOMy_PhAntOM
LSDan wrote:On the plus side... I quite like the artwork.
^^ the only good thing on it

Posted: Sat Jan 02, 2010 6:00 pm
by GloOMy_PhAntOM
someone here know some releases of those?

would be nice to know where are tracks from me too :P