Page 1 of 1

Posted: Thu Dec 23, 2010 3:46 pm
by The Andychrist
cool track so far, but I think the hats should be a little louder in the mix, and the kick needs more slamoliciousness. I would also add some bleepy noises in the first couple of minutes, and don't be shy with the reverse kick rolls either!

:ura

Posted: Thu Dec 23, 2010 3:52 pm
by The Andychrist
hmmm, on a second listen, I think there's too much 30Hz around 6 minutes in. Is it part of the bass? If so, fix the bass, and if not, highpass whatever it is!

Oh yeah, you can fix your dc offset issue by highpassing the mix at 10Hz.

Try it! :crazyfly

Posted: Thu Dec 23, 2010 8:42 pm
by Cinder
haha andy wtf are you talking about?

Posted: Thu Dec 23, 2010 9:39 pm
by Wic|{ed
Cinder wrote:haha andy wtf are you talking about?
LOLOL

Posted: Thu Dec 23, 2010 9:42 pm
by Wic|{ed
Wic|{ed wrote:
Cinder wrote:haha andy wtf are you talking about?
LOLOL
completly off topic thank you andy for your personal tip 8-)

Posted: Mon Jan 17, 2011 5:39 pm
by fryquenciezz
Andychrist diz.me la onde posso comprar isso que tb quero pah ! LOL